Comenzile sunt livrate din Craiova și ajung la destinație în 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora prin eColet. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul comenzilor înregistrate. Livrarea se consideră îndeplinită de către Vănzator în momentul predării produselor către Cumparator la adresa specificată în comandă.
Expedierea unei comenzi se realizeaza exclusiv dupa confirmarea telefonica sau prin email a clientului. Va rugam sa completati datele de livrare si contact corecte.
La solicitarea Vanzatorului sau a Curierului, Cumparatorul va prezenta un act de identitate valabil și va comunica numărul comenzii. Dacă Cumparatorul nu poate recepționa comanda personal, aceasta poate fi predată unei persoane cu vârsta de peste 18 ani, doar după confirmarea numărului de comandă.
În cazul în care livrarea se face la locul de muncă al Cumparatorului, acesta este responsabil să se asigure că poate recepționa comanda. Cumparatorul va fi contactat telefonic de către Curier pentru confirmarea prezenței la adresa și ora de livrare selectată. Orice modificare a intervalului orar de livrare poate fi realizată doar cu acordul Curierului.
Cumparatorul este obligat să fie prezent la adresa indicată pentru livrare. În caz de absență, acesta va suporta costul aferent unei noi livrări.
La livrarea produselor, Cumparatorul va primi și va verifica starea coletului. Eventualele daune sau lipsuri vor fi menționate olograf pe bonul de livrare către Curier. Prin acceptarea coletului, Clientul recunoaște că produsele au fost primite în bune condiții.
Dacă există incidente, Clientul este obligat să informeze Vanzatorul în termen de 24 de ore la adresa de e-mail contact@practicsicurat.ro, anexând fotografii relevante. Vanzatorul nu își asumă responsabilitatea pentru defectele cauzate de manevrarea sau transportul de către curier. În cazul în care coletul prezintă urme vizibile de deteriorare (ex: rupt, desfăcut), Vanzatorul recomandă refuzarea acestuia.
Vanzatorul se angajează să răspundă tuturor cererilor în termen de maximum 3 zile lucrătoare.
Vanzatorul va informa Cumparatorul în cazul întârzierilor, folosind datele de contact furnizate (telefon/e-mail/SMS). Dacă întârzierile depășesc trei zile lucrătoare, cu excepția cazurilor de forță majoră sau defecțiuni tehnice, Cumparatorul poate solicita anularea comenzii prin e-mail la contact@practicsicurat.ro
Livrările sunt realizate prin eColet. Costul pentru comenzile sub 300 lei este de 19.9 lei pentru primele 3 kg. Tariful suplimentar este de 2 RON/kg.
Pot exista in cadrul site-ului produse sau categorii ce au tarif special pentru expediere.
Livrări în afara ariei curierului:
Pentru livrări în afara ariei de acoperire a curierului, se pot aplica taxe suplimentare pentru kilometri exteriori. Cumparatorul va fi informat înainte de expedierea comenzii.
Pentru detalii despre livrare sau solicitări speciale, Cumparatorul poate contacta Vanzatorul la contact@practicsicurat.ro